Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Dmeijer13
Bericht
door Dmeijer13 » 15 mei 2008, 20:18
- Adres van je forum: nvt
Event. modificaties op je forum:nvt
Wanneer ontstond het probleem?nvt
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Hallo, ik had een vraag.
Ik snap "permissies groepen" niet helemaal...?
Wat heeft deze optie voor nut, wat doet het precies.
Als ik bij forum > forum permissies doe, dan word het daar toch igesteld, of is groep permissies dna toch weer iets anders. Hoop dat iemand mij het uitleggen kan.
..
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via
MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 16 mei 2008, 06:14
Bij Permissies Groepen kan je voor 1 groep iets instellen wat deze globaal kan. Bijvoorbeeld of hij Priveberichten kan versturen, dat gaat dan per groep.
Bij Forum Permissies stel je in wat de gebruiker in een forum kan zoals. Kan hij reageren of nieuwe onderwerpen maken?
-
Dmeijer13
Bericht
door Dmeijer13 » 16 mei 2008, 08:06
OK.
Ik heb dan bj alle groepen dezelfde user rechten etc etc.
Bedankt!
Edit:
Ik neem an dat de permissies van je standaard groep gelden voor een groepslid?
Edit 2:
Ik heb voor admins wel permissies op JA gezet om bijlagen te kunnen toevoegen. En voor de groep Gebruikers op NEE. Maar ik als admin kan het nu nóg niet toevoegen :S
Edit 3
Opgelost, heb het gevonden.. Alsk mods permissie instel voor die manier pakt ie meteen voor over het hele forum... en das weer niet de beoeling, dus dat hebk anders gedaan.
Verder een andere vraag. Ik heb gekozen om moderators te weergeven maar de standaard groepen, die er standaard instaan worden NIET weergegeven? hoe kan ik dit veranderen. (ik bedoel als mod bij boardS)
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via
MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl