Na het uitkomen van de update 3.01 wilde ik me vandaag bezig houden met de installatie van deze update.
Vroeger (phpBB2) deed ik dat altijd door de gewijzigde bestanden up te loaden via filezilla wat altijd zonder problemen lukte.
Nu wilde ik wel eens de automatische update uitproberen van phpBB3
Ik volgde de aanwijzingen en maar op het moment dat ik de ftp gegevens moest ingeven kon er geen verbinding gemaakt worden...
ten einde raad heb ik maar de gewijzigde bestanden gedownload en deze via ftp opgeladen
Het forum werkt nu wel, maar ik krijg nog altijd de melding dat versie 3 geïnstalleerd is en dat er een onvolledige installatie gebeurt is.
Wat moet ik doen zodat versie 3.01 volledig geinstalleerd is en dit ook te zien is in het beheerderspaneel => system
Dank
ik heb geen mods op mijn forum staan, enkel een gewone 3.0 installatie (of nu een halve 3.01 ...)
Automatische update werkte niet perfect...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- fulleffect
- Contacteer:
Re: Automatische update werkte niet perfect...
Upload je install map weer en klik op de link onder het hele verhaal van een onvoledige update
. nadat je je bestanden geupload hebt had je op "opnieuw controleren" moeten klikken om de update af te ronden 
overigens is dit geen onderwerp voor in het serviceteam forum

overigens is dit geen onderwerp voor in het serviceteam forum

Re: Automatische update werkte niet perfect...
ok dank je, de problemen zijn opgelost de update is gelukt.
Sorry dat dit in het verkeerde forum gepost werd, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen.
Toch bedankt voor het snelle antwoord en het werk dat jullie verrichten
Sorry dat dit in het verkeerde forum gepost werd, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen.
Toch bedankt voor het snelle antwoord en het werk dat jullie verrichten
Daarom verplaatst naar 3.0 support 

- Dark Inca