Automatische update werkte niet perfect...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Rony

Automatische update werkte niet perfect...

Bericht door Rony » 01 mei 2008, 17:42

Na het uitkomen van de update 3.01 wilde ik me vandaag bezig houden met de installatie van deze update.
Vroeger (phpBB2) deed ik dat altijd door de gewijzigde bestanden up te loaden via filezilla wat altijd zonder problemen lukte.
Nu wilde ik wel eens de automatische update uitproberen van phpBB3
Ik volgde de aanwijzingen en maar op het moment dat ik de ftp gegevens moest ingeven kon er geen verbinding gemaakt worden...
ten einde raad heb ik maar de gewijzigde bestanden gedownload en deze via ftp opgeladen
Het forum werkt nu wel, maar ik krijg nog altijd de melding dat versie 3 geïnstalleerd is en dat er een onvolledige installatie gebeurt is.

Wat moet ik doen zodat versie 3.01 volledig geinstalleerd is en dit ook te zien is in het beheerderspaneel => system

Dank

ik heb geen mods op mijn forum staan, enkel een gewone 3.0 installatie (of nu een halve 3.01 ...)

fulleffect
Contacteer:

Re: Automatische update werkte niet perfect...

Bericht door fulleffect » 01 mei 2008, 17:44

Upload je install map weer en klik op de link onder het hele verhaal van een onvoledige update ;-) . nadat je je bestanden geupload hebt had je op "opnieuw controleren" moeten klikken om de update af te ronden ;-)

overigens is dit geen onderwerp voor in het serviceteam forum ;-)

Rony

Re: Automatische update werkte niet perfect...

Bericht door Rony » 01 mei 2008, 18:12

ok dank je, de problemen zijn opgelost de update is gelukt.
Sorry dat dit in het verkeerde forum gepost werd, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen.
Toch bedankt voor het snelle antwoord en het werk dat jullie verrichten
Daarom verplaatst naar 3.0 support ;)
- Dark Inca

Gesloten