help kan geen sticky posten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
janpeer

help kan geen sticky posten

Bericht door janpeer » 25 apr 2008, 00:45

hallo, ik ben janpeer. ik heb een probleem ik kan geen sticky post plaatsen en ook geen anouncements
ik heb alles geprobeerd maar het gaat niet alles is dus permissies verlenen maar het wilniet verschijnen
ook waneer ik de permissies aan het verlenen ben dan staat by advanced settings nog geen sticky of you can make anouncements wat dooe ik verkeerd ?
kan iemand mij uitlegen stapvoor staphoeik dat welmoet aan zetten?

alvast bedankt

janpeer

Dmeijer13

Re: help kan geen sticky posten

Bericht door Dmeijer13 » 25 apr 2008, 11:28

Je moet de forum toegang voor jezelf wijzigen bij "geadvanceerde permissies" en dan sticky/mededeling op ja zetten.

Je kan de permissie rollen vinden en wijzigen in: Beheer> Permissies> Forum Rollen.
je kan ze dan via > Beheer> Forum permissies dan de groep, waarvan je het wijzigen wil, en dan de rol toewijzen die deze permissies heeft.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

janpeer

Re: help kan geen sticky posten

Bericht door janpeer » 25 apr 2008, 21:19

Splashing Mudkip schreef:Je moet de forum toegang voor jezelf wijzigen bij "geadvanceerde permissies" en dan sticky/mededeling op ja zetten.

Je kan de permissie rollen vinden en wijzigen in: Beheer> Permissies> Forum Rollen.
je kan ze dan via > Beheer> Forum permissies dan de groep, waarvan je het wijzigen wil, en dan de rol toewijzen die deze permissies heeft.
dank je wel.
ik kan nu stickys plaatsen
ik had zo veel geprobeerd het ligt aan de documentatie (engels)en de uitleg aanpak.
dit was nou simpel and goede uitleg in het nederlands dank je wel.

props voor je uitleg

Gesloten