Nl domein, forum phpbb
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Nl domein, forum phpbb
Beste leden,
Ik heb een probleem. Ik heb namelijk een .nl domein maar ik weet niet hoe je een forum installeert zoals dit domein.nl/forum
Hoe doe ik dat?
Ik heb een probleem. Ik heb namelijk een .nl domein maar ik weet niet hoe je een forum installeert zoals dit domein.nl/forum
Hoe doe ik dat?
Re: Nl domein, forum phpbb
Op een NL domein naam kan je geen forum installeren.
Daar heb je een hosting pakket voor nodig.
Je kan je NL domein wel laten doorlinken naar een forum, maar niet "je forum.nl/forum
Nee, hij linkt alleen door, en daarna krijg je de orginele link te zien
dus:
Mushroom.nl
word mushroom.yourbb.nl als je op de site ben, en toevallig bij YBB zit.
Je kan je NL domein wel laten doorlinken naar een forum, maar niet "je forum.nl/forum
dus:
Mushroom.nl
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Ik denk dat je het niet goed begrepen heb, tuurlijk kan dat welSplashing Mudkip schreef:Op een NL domein naam kan je geen forum installeren.

Dus kan ik op de website Een tabblad maken en dan als je daarop klikt word je doorverlinkt naar dat forum, Ik wil btw ook een zelf gedesigned forum. Dus eigen templates, eigen achtergrond eigen logo. Wie intresse heeft voor dat te doen voeg me toe op msn: apenstaartje150@hotmail.com
Dus die vraag die ik stelde , kan dat?
En inderdaad ik bedoel een subdomein!
Dus die vraag die ik stelde , kan dat?
En inderdaad ik bedoel een subdomein!

En wat als ie nou een domein met hosting heeft?Splashing Mudkip schreef:Op een NL domein naam kan je geen forum installeren.
dus:
Mushroom.nl
Glenno heb je er ook een hosting pakket bij genomen of niet?
Gr Dennis
Ik wil dus gewoon een subdomein namelijk mushroomkingdom.nl/forum en het moet een zelf gedesigned stijl zijn.
Intresse voor die te maken? Voeg me toe op msn: apenstaartje150@hotmail.com !!!!!!!!!
Intresse voor die te maken? Voeg me toe op msn: apenstaartje150@hotmail.com !!!!!!!!!
Zoek anders eens op "Gratis forum" kom je dr genoeg tegen,
dit heeft niets meer met dit forum hier te maken hoor
Succes met zoeken.
dit heeft niets meer met dit forum hier te maken hoor

Succes met zoeken.
Herhaling van mijn vraag:Glenno schreef:Ik wil dus gewoon een subdomein namelijk mushroomkingdom.nl/forum en het moet een zelf gedesigned stijl zijn.
Heb je er ook hosting bij aangezien je het alleen maar over domein en subdomein hebt?
Zo ja kun je ook in de phpBB wiki kijken daar staat de hele uitleg in hoe je kan installeren en hoe je er een forum subdomein van kan maken.
@imense: het aanmaken van een phpBB forum heeft niks met dit forum te maken?
Gr Dennis
Voor dit soort dingen denk ik dat je meer kans hebt op Het Prikbord.
Het is sowiezo niet handig je MSN adres ergens bij te zetten ivm spambots.
Het is sowiezo niet handig je MSN adres ergens bij te zetten ivm spambots.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!