Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
ceurrrix
Bericht
door ceurrrix » 16 apr 2008, 10:54
De mod van een forum gaf me de raad hier te informeren.
Amedee schreef:ceurrrix schreef:Amedee schreef:OK. Je profiel ceurrrix wordt verwijderd, met behoud van berichten.
Is mijn naam ceurrrix dan weg ?
Ik ken phpBB onvoldoende om daar een sluitend antwoord op te geven. Als je het zeker wil weten, vraag dan support op phpBB.nl
zie,:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=4&t=9456
-
Niek
-
Contacteer:
Bericht
door Niek » 16 apr 2008, 13:14
Wanneer de beheerder je account verwijdert dan is je account definitief weg. Wanneer je account wordt gedeactiveerd kun je niet meer inloggen maar je account bestaat nog steeds.
De beheerder krijgt de keus om jou berichten te laten staan of deze ook te verwijderen. Wanneer hij ervoor kiest om de berichten te laten staan zal het lijken alsof deze door een gast zijn geplaatst.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
-
MandersOnline
-
Contacteer:
Bericht
door MandersOnline » 16 apr 2008, 15:08
Niek is het niet zo dat er naast dat het lijkt te zijn geplaatst door een gast dat er dan wel een naam blijft staan?
-
Niek
-
Contacteer:
Bericht
door Niek » 16 apr 2008, 15:14
Dat klopt.
Maar er kan niet meer op geklikt worden, zodat je naar het profiel van het lid gaat. Dat profiel bestaat namelijk niet meer.

Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.