Hoi iedereen,
Op mijn forum kunnen bezoekers een bericht posten zonder geregistreerd te zijn. Nu heeft iemand een bericht achtergelaten en als gebruikersnaam een 'email adres' opgegeven...
Om te voorkomen dat dit email adres door spammers zou worden opgepikt heb ik de gebruikersnaam ingekort en er '@neuf.fr' vanafgehaald. Echter, in het forum overzicht wordt bij 'het laatste bericht' nog steeds het volledige adres getoond... Ik heb de database al doorzocht en kan nergens die gebruikersnaam (met de @neuf.fr) vinden... In het bericht zelf staat de @neuf.fr er niet meer bij...
Dit is voor mij een compleet raadsel... Iemand een idee?
Bedankt op voorhand,
B.
Gebruikersnaam poster aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Gebruikersnaam poster aanpassen
Ga naar je beheerderspaneel.
Klik achter Hersynchroniseer statistieken op bevestigen.
Kijk of nu het 'probleem' is opgelost. Zo niet probeer ook de andere statistieken eens te resetten.
Klik achter Hersynchroniseer statistieken op bevestigen.
Kijk of nu het 'probleem' is opgelost. Zo niet probeer ook de andere statistieken eens te resetten.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.