Hoi, ik heb een vraag over de komst van PHP6. In php6 zal de MySQL_* functie voorgoed verdwijnen. Gebruiken jullie een type dat wel word behouden of niet?
Richie
php6 en MySQL
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Re: php6 en MySQL
Als er bij de installatie bij de installatie gekozen wordt voor mysqli, worden ook de mysqli_ commando's gebruikt.
Dus zal phpBB3 nog steeds werken

-
- Contacteer:
Ik heb het gedaan... na de installatie krijg ik alleen dit: 'Could not get style data'?!Dark Inca schreef:Als er bij de installatie bij de installatie gekozen wordt voor mysqli, worden ook de mysqli_ commando's gebruikt.
dan is de stijl niet goed upgeload, upload de stijl opnieuw 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Probeer eens om de mappandarichie schreef:Ik heb het gedaan... na de installatie krijg ik alleen dit: 'Could not get style data'?!Dark Inca schreef:Als er bij de installatie bij de installatie gekozen wordt voor mysqli, worden ook de mysqli_ commando's gebruikt.
/styles/
opnieuw te uploaden.Voormalig Support Teamlid
-
- Contacteer:
Helpt niks...simvader schreef:dan is de stijl niet goed upgeload, upload de stijl opnieuw
Werkt niet...JohanG schreef:Probeer eens om de mappandarichie schreef:Ik heb het gedaan... na de installatie krijg ik alleen dit: 'Could not get style data'?!Dark Inca schreef:Als er bij de installatie bij de installatie gekozen wordt voor mysqli, worden ook de mysqli_ commando's gebruikt.
Dus zal phpBB3 nog steeds werken/styles/
opnieuw te uploaden.