Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op. phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?slotjes mod Wat is het probleem?
Als we op een bepaald forumonderdeel sloten plaatsen verdwijnen de lessen compleet van de aardbodem.
Wat is er aan de hand hoop dat iemand me helpen kan!
..
het lijkt me erg stug dat dat "zomaar" gebeurt. mogelijke opties:
-iemand verwijdert ipv sluiten
-je hebt de prune ingesteld, forums worden opgeschoont na bepaalde tijd
Forumonderdeel is net nieuw. Prune staat uit, we hebben topics op slot gedaan in een zelfde forumonderdeel,
(eentje die erboven staat) en dan is er niets aan de hand.
als dit op een ander forum niet gebeurt en je weet zeker dat de automatische forum opruim instellingen uit staan, kan het haast niet anders als een menselijk foutje
Nou ik weet wel zeker dat het met die modificatie te maken heeft, kan me herinneren dat er hier pasgeleden nog iemand een vraag over had gesteld.
Die had ook dit probleem met dezelfde modificatie. Slotjes verdwijnen gewoon, staan nog wel in het moderatiepaneel.
Ik heb de mod dr afgehaald en het probleem is opgelost.
Het vreemde is ook dat het alleen bij dat forumonderdeel gebeurd wat op dezelfde manier ingericht is als zijn bovenliggende broer, daar blijven ze wel staan.