Problemen wijzigen bericht in nieuw phpBB3 forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Problemen wijzigen bericht in nieuw phpBB3 forum
Goedemiddag allen,
Ik heb laatst zelf een phpBB 2.0.21 forum weten te verhuizen, opnieuw op te zetten en om te zetten naar de Nederlandse 3.0 versie. Nu heb ik echter 1 probleem en zal voor jullie waarschijnlijk te simpel zijn, maar heeft mij al uren en uren zoeken gekost. Uiteraard heb ik mijzelf beheerder gemaakt en moderator en zie in het moderatorpaneel alle opties op 1 heel belangrijke na. Ik kan geen berichten aanpassen/wijzigen.
Ik heb echt alle permissies 10x nagelopen, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook wijzigingen in berichten te kunnen doorvoeren. HELP iemand!?
Ik heb laatst zelf een phpBB 2.0.21 forum weten te verhuizen, opnieuw op te zetten en om te zetten naar de Nederlandse 3.0 versie. Nu heb ik echter 1 probleem en zal voor jullie waarschijnlijk te simpel zijn, maar heeft mij al uren en uren zoeken gekost. Uiteraard heb ik mijzelf beheerder gemaakt en moderator en zie in het moderatorpaneel alle opties op 1 heel belangrijke na. Ik kan geen berichten aanpassen/wijzigen.
Ik heb echt alle permissies 10x nagelopen, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook wijzigingen in berichten te kunnen doorvoeren. HELP iemand!?
Re: Problemen wijzigen bericht in nieuw phpBB3 forum
Kan je wel je eigen berichten wijzigen?
Heb je moderator rechten op dat forum? (kan je ook topics sluiten etc)
Heb je moderator rechten op dat forum? (kan je ook topics sluiten etc)
Nee, ik kan ook mijn eigen berichten niet wijzigen. Ik kan wel topics sluiten, verplaatsen. splitsen, veranderen in mededeling etc.
DTP2 schreef:Nee, ik kan ook mijn eigen berichten niet wijzigen. Ik kan wel topics sluiten, verplaatsen. splitsen, veranderen in mededeling etc.
Tja, da's een probleem...

Iemand anders die hier een oplossing voor heeft?
Een nuttige reactie en anders post je niks.rick1512 schreef:Tja, da's een probleem...
Zie je de wijzig knop wel?DTP2 schreef:Iemand anders die hier een oplossing voor heeft?
Heb je anders een URL naar je forum?
Jazeker, de url is http://www.grafischforum.nl/index.php
Ik ben er inmiddels al voor een deel achter. De template xabbblue veroorzaakt dit probleem. De standaardtemplate van phpBB 3 heeft wel de wijzig knop met ongewijzigde instellingen (permissies) aan het forum. Het mooiste zou dus zijn om de fout (althans dat denk ik dat het is) uit die andere template te halen.
Ik ben er inmiddels al voor een deel achter. De template xabbblue veroorzaakt dit probleem. De standaardtemplate van phpBB 3 heeft wel de wijzig knop met ongewijzigde instellingen (permissies) aan het forum. Het mooiste zou dus zijn om de fout (althans dat denk ik dat het is) uit die andere template te halen.
Zie het probleem al.
Kopieer de map
Ga daarna naar het ACP >> Stijlen >> Imageset (afbeeldingensets) en klik op refresh/ververesen achter xabblue.
Kopieer de map
en
die kan je vinden in: ./styles/xabblue/imageset/
en hernoem die kopie naar nl
.Ga daarna naar het ACP >> Stijlen >> Imageset (afbeeldingensets) en klik op refresh/ververesen achter xabblue.
Ga ik proberen. Super thnx alvast! Je bent bij deze erelid op het forum 

En zo simpel als het leek, was het ook. Opgelost! Ik dank je heel vriendelijk.
-
- Contacteer:
En je hebt van mij ook een heel gelukkig mensch gemaakt, bedankt!