Event. modificaties op je forum: attach_mod
Wanneer ontstond het probleem? Bij het updaten naar 3.0.0
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?[/list] Opzich is de conversie goed verlopen. Alle berichten zijn aanwezig alleen de oorspronkelijke attachments worden niet getoond. Is er nog iets dat ik moet doen bij de conversie?
..
probleem met mod bij update 2.x -> 3.0
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- fulleffect
- Contacteer:
Re: probleem met mod bij update 2.x -> 3.0
controleer:
-of je wel de juiste permissies heb op het 3.0 forum. ik ga er vanuit dat dit automatisch goed is gezet.. maar dit zou dus niet het geval kunnen zijn
-kijk even op je ftp server of in de map "files" in je 3.0 forum wel bestanden zijn. dus of ze ook over gekopieerd zijn in de conversie
-of je wel de juiste permissies heb op het 3.0 forum. ik ga er vanuit dat dit automatisch goed is gezet.. maar dit zou dus niet het geval kunnen zijn
-kijk even op je ftp server of in de map "files" in je 3.0 forum wel bestanden zijn. dus of ze ook over gekopieerd zijn in de conversie