Smilies kunnen niet worden toegevoegd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Alex1210
Contacteer:

Smilies kunnen niet worden toegevoegd

Bericht door Alex1210 » 24 feb 2008, 17:26

• Adres van je forum: http://alexzijlstra.hostsnake.com/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Geen
    Wanneer ontstond het probleem?
    N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Smilies verwijderd
    Wat is het probleem?
    De volgende melding na het toevoegen van een smilie:
    Informatie
    Er werden geen smilies toegevoegd.
Goedenmiddag Iedereen,

Ik ben sinds gister ook de eigenaar van een phpBB3 forum, alles werkt perfect, wel wat kleine probleempjes, maar dat kon ik allemaal snel oplossen. Nu heb ik 1 probleem waar ik echter niet uit komt.
Ik had een leuk winzip-bestandje gedownload met verscheidene .png smilies. Dit bestand heb ik uitgepakt en geupload in de smilies map. Zodra ik dan op "voeg meerdere smilies toe" druk in mijn beheerderspaneel, kom ik gewoon in het venster om smilies in te voegen. Als ik alle emoticons een naam, snelcode, positie en grootte heb gegeven, druk ik onderaan op: "Bevestig"
Vervolgens krijg ik de volgende melding:
Informatie
Er werden geen smilies toegevoegd.
Hoe kan dit, en hoe kan er voor zorgen dat ik mijn smilies weer krijg, ik heb mijn oude namelijk verwijderd.

Alvast bedankt.

Niek
Contacteer:

Re: Smilies kunnen niet worden toegevoegd

Bericht door Niek » 25 feb 2008, 21:01

Je moet een vinkje zetten bij toevoegen. Dit scherm is niet altijd bij iedereen zichtbaar, om toch het vinkje te kunnen zetten klap je het linker navigatie menu in, of je gebruikt de 'tab' toets in combinatie met 'spatie'.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Alex1210
Contacteer:

Re: Smilies kunnen niet worden toegevoegd

Bericht door Alex1210 » 26 feb 2008, 12:22

Aha! Oke, bedankt! :P Ik had nog iemand anders gevraagd, maar die kwam er ook neit uit, dus had ik maar een .pak converter gedownload (waarmee het trouwens wel lukte! ;) ) Maar goed, alsnog bedankt! Scheelt een hoop werk de volgende keer ;)

Gesloten