Phpbb 3.0 gold
Hoe kan ik het aantal seconde tussen het versturen van een PB veranderen? Ook wil ik graag dat de Admin de enigste is die naar groepen en meerdere mensen een PB kunnen verzenden. Is dit mogelijk?
PB options aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: PB options aanpassen
Er is een optie, maar ik weet niet of deze alleen voor berichten is, of dat deze ook voor privé berichten werkt.Oguz schreef:Hoe kan ik het aantal seconde tussen het versturen van een PB veranderen?
Die optie is hier te vinden. Beheerderspaneel ==> Instellingen berichten ==> Tijd tussen berichten.
Dat is mogelijk.Oguz schreef:Ook wil ik graag dat de Admin de enigste is die naar groepen en meerdere mensen een PB kunnen verzenden. Is dit mogelijk?
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies ==> Permissies groepen ==> Selecteer je groep ==> Geavanceerde permissies, tabblad Privéberichten ==> Kan privéberichten naar meerdere gebruikers en groepen sturen: Ja/ Nee.
Zet deze optie voor alle groepen op Nee, behalve bij beheerders.

Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.