Probleem met template

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
larsisgoed9

Probleem met template

Bericht door larsisgoed9 » 10 feb 2008, 09:59

• Adres van je forum: http://larsgrootnl.xtreemhost.com/forum
    Event. modificaties op je forum: Een visuele waarschuwings mod (procenten)
    Wanneer ontstond het probleem? Zondag 10 februari 2008 rond 9:30
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, alleen de template opnieuw geinstalleerd!
    Wat is het probleem?Mijn probleem is als volgt: Ik had eerst gewoon Pro - Silver, dus de standaard stijl van PhpBB, ik vond de stijl even niks, en ging VistaX uitproberen, die heb ik op de server gezet, en standaard gemaakt, ik vond toen die stijl toch niet zo leuk, en heb Pro - Silver weer standaard gemaakt. Nou wou ik die menu knoppen, van die VistaX template terug, dus heb ik al die afbeeldingen in de Pro - Silver style gedaan. Toen logde ik uit, omdat ik het goed vond, en opeens, krijg ik een super gekke lay out?

Klik hier maar eens....

Weet iemand, hoe ik dit weg krijg, en hoe ik weer de oude phpbb style goed terug krijg? alvast bedankt, voor uw medewerking!!

- Larsisgoed9
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

larsisgoed9

Re: Probleem met template

Bericht door larsisgoed9 » 10 feb 2008, 11:19

Het is me gelukt, om alles opnieuw te installeren!, maar, nu wil ik een bericht plaatsen, dan klik ik op het onderwerp, en dan krijg ik dit, verdorie!

Afbeelding
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

Niek
Contacteer:

Re: Probleem met template

Bericht door Niek » 10 feb 2008, 12:35

Is het bestand vieuwforum.php goed geupload.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten