Gebruikerspaneel layout change

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mumin

Gebruikerspaneel layout change

Bericht door mumin » 09 feb 2008, 14:18

islamleer.nl/forum
phpBB versie: 3.0.0

Ik heb milky_way als template op mijn forum en sindsdien is de gebruikerspaneel layout ook anders. Namelijk omdat deze gebaseert is op subsilver. Kan ik deze alsnog zo aanpassen dat deze eruit ziet zoals die van prosilver? Omdat ik die makelijker en overzichtelijker vindt uitzien?

BetaDevil

Re: Gebruikerspaneel layout change

Bericht door BetaDevil » 09 feb 2008, 14:21

Je zult een aantal dingen moeten aanpassen in de stijl en uiteindelijk is het wel mogelijk, maar je zult het toch zelf moeten doen of een oproep op het prikbord.

mumin

Bericht door mumin » 09 feb 2008, 22:51

Zoals wat aanpassen?

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 10 feb 2008, 12:21

Als je geen of weinig kennis hebt van html en css raad ik je aan om een oproep te doen in het prikbord.
Houdt er wel rekening mee dat er weinig mensen dit voor niks zullen doen, dus je maakt meer kans als je er een vergoeding tegenover zet.

Als je toch zelf aan de slag wilt moet je in de template bestanden ucp_*.html zijn. Maar als je al niet weet in welke bestanden je moet zijn geef ik je weinig kans dat het zelf lukt.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten