Hoe kan ik een topic openen (nadat ik het gesloten heb)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DoingK

Hoe kan ik een topic openen (nadat ik het gesloten heb)

Bericht door DoingK » 07 feb 2008, 02:48

Misschien een hele stomme vraag maar ik werk al jaren met phpbb forums, en onlangs zijn wij met een nieuw forum overgestapt op phpbb 3, en alles werkt perfect, echt een super systeem is het geworden.

echter nu heb ik 1 topic gesloten via mod gereedschap, en nou kan het aan mij liggen maar ik kan met geen enkele mogelijkheid het topic meer geopend krijgen, ook posten of editen kan ik niet meer, ondanks dat ik beheerder ben en alle rechten heb op alle forums.

Is het simpelweg niet meer mogelijk om een gesloten topic te openen of moet ik hiervoor iets aanpassen, of kan ik het gewoon simpelweg niet vinden :roll:

de enigste opties die ik nu krijg bij mod gereedschap zijn "wijzig in sticky, wijzig in mededeling of wijzig in globale mededeling" alleen dit wil ik niet ik wil gewoon simpel het topic weer openen zodat ik er in kan posten weer, dit kan toch niet zo zijn dat dit onmogelijk is :cry:

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,

Met vriendelijk groet

Erik Houthuyzen

DoingK

Re: Hoe kan ik een topic openen (nadat ik het gesloten heb)

Bericht door DoingK » 07 feb 2008, 03:10

oh boy, ik moet eens leren niet meer zo laat achter de pc te zitten :)

kwam er dus op neer dat ik wel site admin, beheerder enzo was dus ik mocht topics sluiten, maar omdat ik niet lid was van de groep moderators had ik blijkbaar geen rechten om topics te heropenen (vind ik nog steeds vreemd omdat ik toch alle rechten heb als admin, toch?)

toegevoegd aan die groep en voila, topic is weer open.

deze mag dus op slot, misschien een leuke voor het archief voor meer domme mensen zoals ik die dit niet zelf ff kunnen uitvogelen, en sorry voor t ongemak :geek:

Niek
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een topic openen (nadat ik het gesloten heb)

Bericht door Niek » 07 feb 2008, 19:16

Het permissies systeem werkt totaal anders dan bij phpBB2. Zo heeft een beheerder (zoals je gemerkt hebt) niet per direct alle permissies.
Het is zelfs mogelijk een gebruiker volledige beheerder permissies te geven, maar dat alle berichten die worden geplaatst door die beheerder goedgekeurd moeten worden door de moderators.
Of dat een forum niet zichtbaar is voor de beheerder.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten