Duur waarschuwingen en het vergeetsysteem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hans Kamp

Duur waarschuwingen en het vergeetsysteem

Bericht door Hans Kamp » 30 jan 2008, 22:35

• Adres van je forum: http://www.wowforum.nl
    Event. modificaties op je forum: Eigen stijl ontworpen, n.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem? Tijdens de discussie van mijn moderatorteam over waarschuwingen.
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Eigen stijl ontworpen, n.v.t.
    Wat is het probleem?
Hoe werken meerdere waarschuwingen precies? Een voorbeeld.
- Gebruiker A misdraagt zich en krijgt een waarschuwing A (waarschuwingen zijn op mijn forum 60 dagen oud, daarna verdwijnen ze).
- Na 30 dagen krijgt hij weer een waarschuwing B.
Wat gebeurt er na 60 dagen? Verdwijnt waarschuwing A en blijft waarschuwing B staan? Of blijven alle waarschuwingen staan totdat de nieuwste waarschuwing (in dit voorbeeld dus B) na 60 dagen verdwijnt. Zo ja, dan zou dit in totaal inhouden dat waarschuwing A 90 dagen blijft en waarschuwing b 60 dagen. Na 90 dagen heeft gebruiker A weer een schone lei en heeft een herkansing.

Hoe werkt dit alles precies?

ElbertF
Contacteer:

Re: Duur waarschuwingen en het vergeetsysteem

Bericht door ElbertF » 31 jan 2008, 10:00

Ik verwacht dat elke waarschuwing voor die periode blijft staan, in dit geval is gebruiker pas weer 'clean' 60 dagen na de laatste waarschuwing.

Hans Kamp

Re: Duur waarschuwingen en het vergeetsysteem

Bericht door Hans Kamp » 01 feb 2008, 14:26

Aha, bedankt. Ik zal er eens op letten als een gebruiker 2 waarschuwingen krijgt op verschillende data.

Gesloten