- Adres van je forum: http:// nog steeds in opbouw
Event. modificaties op je forum: acl_add_user toegevoegd
Wanneer ontstond het probleem? niet van toepassing
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? acl_add_user toegevoegd
Mijn vraag is: is het mogelijk om in één keer 500 of meer gebruikers toe te voegen.
Een gebruiker krijgt een username (b.v. PR0001) en een gegenereerd wachtwoord. Dat krijgen ze als onderdeel van een soort enquete. Als ze de enquete hebben ingevuld hebben ze ook toegang tot het - besloten - forum.
Ik dacht met de add_user mod een mogelijkheid te hebben gevonden, maar dat valt wat tegen.
Een andere optie is gebruikers toevoegen rechtstreeks in de database. Dat lukt maar er zijn zoveel andere zaken in de database die ook worden bijgewerkt dat het veel werk kost om alles uit te zoeken. En dan moeten ze ook nog in groepen....
Maar als ze zich toch zouden moeten laten registreren zou dat zo eenvoudig mogelijk moeten. Captcha b.v. zou ik in dit geval dan wel graag uit willen hebben...
Wie weet er oplossingen?
John
Veel gebruikers in één keer toevoegen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Veel gebruikers in één keer toevoegen
Re: Veel gebruikers in één keer toevoegen
Je kunt simpelweg niet in bulk gebruikers registreren en dus zal toch handmatig moeten gebeuren vanuit phpBB zelf, add user is de snelste optie om dit te kunnen uitvoeren.
Captcha is vanuit het ACP uit te schakelen Algemeen -> Instellingen visuele-bevestiging
Captcha is vanuit het ACP uit te schakelen Algemeen -> Instellingen visuele-bevestiging