Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? nog niet
phpBB versie: 3 RC5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?[/list] nog geen
Ik wil mijn forum updaten van RC5 naar 3.0.0. Nu ben ik begonnen met direct 3.0.0 erop te zetten. Op dit forum lees ik echter dat ik dit beter stap voor stap had kunnen doen. Heb ik nu een probleem of kan ik net zo makkelijk de complete nieuwe versie erop zetten? Ik heb geen mods oid geïnstalleerd, dus RC5 is de "basic" versie.
RC5 naar 3.0.0. in 1 keer?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: RC5 naar 3.0.0. in 1 keer?
Bij 1 forum is het gelukt om in 1 keer naar 3.0 te gaan vanaf rc5.
Bij een ander forum lukt het niet stap voor stap en lukt het ook niet om in 1 keer te gaan.
Ik denk dat je het gewoon moet testen.
Bij een ander forum lukt het niet stap voor stap en lukt het ook niet om in 1 keer te gaan.
Ik denk dat je het gewoon moet testen.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Normaal is de upgrade volgorde als volgt: van RC5 naar 6 upgraden, van 6 naar 7 en dan van 7 naar Gold toe 

Updaten van RC5 naar RC7, RC7 naar 3.0.0.
Want er zijn wat database wijzigingen gedaan.
Want er zijn wat database wijzigingen gedaan.
- Downloads:
- RC5 naar RC7
- RC7 naar 3.0.0
Daar ging het mij eigenlijk om.Nu ben ik begonnen met direct 3.0.0 erop te zetten.
De installatie lijkt redelijk verlopen te zijn, hoewel er op het einde een reeks bestanden niet gewijzigd kon worden. Nu weet ik de volgorde van hoe het had gemoeten inmiddels, maar daar heb ik nu niets aan. Mijn vraag is dus: wat nu gedaan? Want als ik de oude versies wil plaatsen lukt dat omdat de software meldt dat ik de laatste versie heb draaien.