Als een lid uit de groep Geregistreerde leden een bericht plaatst dan moet dit eerst goedgekeurd worden alvorens het publiekelijk verschijnt, waarschijnlijk kan dat wel ergens uitgeschakeld, maar waar ???
Ik vind het nergens terug in het toch wel zeer uitgebreide control panel
Hoe goedkeuring berichten uitzetten?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Hoe goedkeuring berichten uitzetten?
In je ACP bij Forumpermissies, hier moet je de permissies wijzigen voor je geregistreerde gebruikers (tabblad "Andere" bij geavanceerde permissies)
Bedankt, gevonden!
Ga wel eens deftig het systeem van permissies bestuderen, want ik heb de indruk dat het nogal heel heel uitgebreid is, permissies / gebruiker & groep, akkoord nog. Maar de daaraan verbonden rollen ...
Ik heb op dit moment nog teveel het gevoel dat die rollen geen meerwaarde bieden, maar dat is nauwelijks te geloven natuurlijk...
Groeten,
StriKe
Ga wel eens deftig het systeem van permissies bestuderen, want ik heb de indruk dat het nogal heel heel uitgebreid is, permissies / gebruiker & groep, akkoord nog. Maar de daaraan verbonden rollen ...
Ik heb op dit moment nog teveel het gevoel dat die rollen geen meerwaarde bieden, maar dat is nauwelijks te geloven natuurlijk...
Groeten,
StriKe
De rollen hebben wel degelijk meerwaarde.
Als je een rol selecteert worden die permissies van de rol toegepast. Zo hoef je niet elke keer alle opties langs te lopen, maar kun je gewoon de rol selecteren en eventueel nog 1 of 2 opties aan te passen.
Als je een rol selecteert worden die permissies van de rol toegepast. Zo hoef je niet elke keer alle opties langs te lopen, maar kun je gewoon de rol selecteren en eventueel nog 1 of 2 opties aan te passen.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.