normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
demonhunter

normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen

Bericht door demonhunter » 22 jan 2008, 18:16

• Adres van je forum: http://www.ashladan.be
    Event. modificaties op je forum:ajax_shout_1_0_2a,welcome panel 0.10,sticky split
    Wanneer ontstond het probleem? N/A
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
normale gebruikers kunnen namenlijk admin berichten verwijderen heb ik gemerkt, ik heb meer dan een uur gezocht maar ik vind nergens waarom normale gebruikers dat kunnen,op phpbb.com zeggen ze mij dat ik mijn global moderatoren moet nazien.., maar daar is ook niks mis..

BetaDevil

Re: normale gebruikers kunnen admin posts verwijderen

Bericht door BetaDevil » 22 jan 2008, 18:24

Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen :roll:

demonhunter

Bericht door demonhunter » 22 jan 2008, 18:35

BetaDevil schreef:Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen :roll:
ik heb de permissies van almijn groepen nagekeken en er is nergens iets verdacht, en gezien normale users normaal geen posts kunnen deleten moet ik bij de moderatoren zijn maar daar heb ik ook alles nagezien..

Coen

Bericht door Coen » 23 jan 2008, 00:44

Zoals BetaDevil zegt;
BetaDevil schreef:Je moet alle permissies eens nakijken want dat zou natuurlijk niet kunnen :roll:
Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Kijk alle permissies voor één bepaald (sub)forum eens na, waarin gebruikers deze mogelijkheid hebben. Door specifiek te kijken naar de permissies die normale gebruikers hebben, zou je het moeten kunnen vinden. :)

demonhunter

Bericht door demonhunter » 23 jan 2008, 11:11

ik heb gisterebn al de "oorzaak" gevonden,ik had zijn rechten overgenomen maar blijkbaar kan ik dan nog mn posts deleten :oops:

Coen

Bericht door Coen » 23 jan 2008, 12:20

demonhunter schreef:ik heb gisterebn al de "oorzaak" gevonden,ik had zijn rechten overgenomen maar blijkbaar kan ik dan nog mn posts deleten :oops:
Klopt, je blijft zelfs gewoon berichten onder je eigen naam posten. Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.

Dat zou ook niet de bedoeling kunnen zijn, want dan zouden er ineens berichten onder mijn naam verschijnen, die ik helemaal niet geschreven heb en haal je het idee van een forum een beetje onderuit! :)

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 24 jan 2008, 11:36

Coen schreef:Dat zou ook niet de bedoeling kunnen zijn, want dan zouden er ineens berichten onder mijn naam verschijnen, die ik helemaal niet geschreven heb en haal je het idee van een forum een beetje onderuit! :)
Eh Coen... pssst "Moderator options >> Change poster:" :mrgreen:

Coen

Bericht door Coen » 24 jan 2008, 11:40

Ik zei dus;
Coen schreef:Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.
Moderators weten wat ze doen, neem ik aan. Dus dit soort opties vind ik een omweg voor 'normale' gebruikers! ;)

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 24 jan 2008, 11:42

Coen schreef:Ik zei dus;
Coen schreef:Het is namelijk (zonder al te veel omwegen) niet mogelijk om berichten onder iemand anders zijn naam te plaatsen.
Moderators weten wat ze doen, neem ik aan. Dus dit soort opties vind ik een omweg voor 'normale' gebruikers! ;)
Het is een standaard feature dus geen omweg. :)

Gesloten