Beste,
Ik heb een forum SMF versie 1.1.3 die ik zou willen omschakelen naar PHPBB 3.0.
Ik weet dat het template omzetten wellicht niet lukt, maar zou dit wel kunnen voor de database?
Bestaat hiervoor een convertor? Voorlopig heb ik nog niets kunnen terugvinden daarover.
Wie kan even helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Pieter
Conversie van SMF 1.1.3 naar PHPBB 3.0
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Conversie van SMF 1.1.3 naar PHPBB 3.0
Ik heb het onderstaande gevonden:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9e303f9fc9
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9e303f9fc9
Dat is hem inderdaad 
Moet wel zeggen: daarstraks lag phpbb.com er 'uit', en heb daar dus niet echt lang / veel kunnen zoeken.
Wel jammer dat een nederlandstalig super support portaal als dit niet zo'n dingen aanbiedt
UItstekende support (thanks
) is natuurlijk ook wel heel mooi
Groeten,
StriKe

Moet wel zeggen: daarstraks lag phpbb.com er 'uit', en heb daar dus niet echt lang / veel kunnen zoeken.
Wel jammer dat een nederlandstalig super support portaal als dit niet zo'n dingen aanbiedt

UItstekende support (thanks

Groeten,
StriKe
Dit kan ook juist een voordeel zijn, zodat je op phpBB.com altijd de meest actuele bestanden kunt downloaden en de auteurs het altijd op één plek aan hoeven te passen.StriKe schreef:Moet wel zeggen: daarstraks lag phpbb.com er 'uit', en heb daar dus niet echt lang / veel kunnen zoeken.
Het is inderdaad wel een idee, om (misschien in de toekomst) een aantal bestanden hier te hosten, die (bijna) nooit veranderen en daarbij dus vrij simpel te hosten zijn.