Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
tomhaagmans
Bericht
door tomhaagmans » 07 jan 2008, 00:34
Hallo,
bij het openen van de forumURL voor installatie krijg ik de volgende foutmeldingen;
Code: Selecteer alles
Warning: include(./../includes/utf/utf_tools.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/tomhaagman/domains/tomhaagmans.nl/public_html/install/index.php on line 164
Warning: include(./../includes/utf/utf_tools.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/tomhaagman/domains/tomhaagmans.nl/public_html/install/index.php on line 164
Warning: include() [function.include]: Failed opening './../includes/utf/utf_tools.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/tomhaagman/domains/tomhaagmans.nl/public_html/install/index.php on line 164
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/index.php on line 437: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /install/index.php:164)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/index.php on line 438: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /install/index.php:164)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/index.php on line 439: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /install/index.php:164)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/index.php on line 440: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /install/index.php:164)
Hierdoor kan ik niet verder met installeren. Zie ook
http://www.tomhaagmans.nl/ . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb al een paar keer de bestanden opnieuw gedownload en opnieuw geupload maar dat mocht niet baten.
Laatst gewijzigd door
tomhaagmans op 07 jan 2008, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
fulleffect
-
Contacteer:
Bericht
door fulleffect » 07 jan 2008, 12:39
je zou eerst eens kunnen kijken of dat bestand wel op je server staat

dus kijk even of er in de includes/utf map het bestandje utf_tools.php staat, zoniet. deze even uploaden en dan zal je probleem opgelost zijn:D
edit: het lijkt er wel op als of heel de map "utf" niet op je server staat
-
tomhaagmans
Bericht
door tomhaagmans » 07 jan 2008, 13:29
Dankjewel dat heeft me verder geholpen maar nu doet zich een nieuw probleem voor. Vervolgens kom ik op de stap Database tabellen aanmaken, klik ik daarna op 'Ga naar de volgende stap' dan verschijnt deze foutmelding:
Code: Selecteer alles
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/tomhaagman/domains/tomhaagmans.nl/public_html/includes/acp/acp_modules.php on line 1059
Het lijkt me sterk dat er een fout in dat bestand zit gezien ik er niks aan veranderd heb, what else kan het zijn?
(Regel 1059 is overigens;
)
-
Salomon
Bericht
door Salomon » 07 jan 2008, 16:30
Verwijder alles eens en upload het opnieuw, er is iets misgegaan bij het uploaden. Blijft het probleem probeer dan een ander FTP programma.