Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
laylapaul
Bericht
door laylapaul » 23 dec 2007, 23:23
- modificaties op je forum:aan het schuiven geweest met een nieuw deel vh forum
Wanneer ontstond het probleem?omlaag en omhoog ging niet meer met forumdelen
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nieuw forumnaam toegevoed
Wat is het probleem?
Diverse forumdelen staan op een andere plek en niet direct zichtbaar. Als ik ze omhoog of omlaag wil schuiven krijg ik een foutmelding.Waar moet ik die fout zoeken. In de database of in het forum.

..
-
steefaman
Bericht
door steefaman » 24 dec 2007, 12:09
Het is een SQL error

Staat boven aan de afbeelding: SQL ERROR [mysql4] (ik ben niet heel goed in databases dus als het niet klopt zeg het maar

)
Dus ik neem aan dat je in de database moet zoeken. Maar omdat ik daar dus niet zo goed in ben kan je misschien vragen aan het Service Team de fouten voor jou willen oplossen (ik neem aan dat het Service Team ook
daar voor bedoelt is

).
Succes!
Groeten,
steefaman

Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
-
Salomon
Bericht
door Salomon » 24 dec 2007, 12:25
steefaman schreef:Het is een SQL error

Staat boven aan de afbeelding: SQL ERROR [mysql4] (ik ben niet heel goed in databases dus als het niet klopt zeg het maar

)
Dus ik neem aan dat je in de database moet zoeken. Maar omdat ik daar dus niet zo goed in ben kan je misschien vragen aan het Service Team de fouten voor jou willen oplossen (ik neem aan dat het Service Team ook
daar voor bedoelt is

).
Succes!
Groeten,
steefaman

En dat is het niet

Want dit forum is niet gehacked, neem ik aan?
Maare, over die error; Dit krijg je dus in het beheerderspaneel, onder het tabje forums? Ook nog ergens anders zoiets?
-
laylapaul
Bericht
door laylapaul » 24 dec 2007, 14:40
Deze fout krijg ik als ik een forum naar boven of beneden wil schuiven in het beheerderspaneel.
Als ik wil schuiven krijg ik, of een foutmelding, of er gebeurt niets. Het verschuiven lukt dus niet meer. Lukt het verschuiven wel als ik naderdhand in het forumoverzicht kijk, dan zijn er diverse delen van het forum niet zichtbaar maar wel bereikbaar via bijvoorbeeld laatste bericht toegevoegd ofzo.
-
laylapaul
Bericht
door laylapaul » 24 dec 2007, 16:45
Niek schreef:Als je de cache handmatig leegt moet je .htaccess en index.htm laten staan. Plaatst het even terug.
Vraag me niet wat die index.htm doet, maar hij moet er wel zijn.
Geprobeerd of leeg maken van de cache de oplossing is, maar bij mij niet.
Wil iemand van het Support team bij mij inloggen als beheerder om te kijken?