Groep kleur vraagje.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
coolegino

Groep kleur vraagje.

Bericht door coolegino » 20 dec 2007, 12:16

Is het mogelijk om de kleur van de gebruikersnaam alleen te laten zijn in de gebruikersonline lijst en in het topic zelf?
Op een ander fora had ik dit gezien, want al die kleuren door elkaar heen is nogal iritant voor mij en de leden.

Derky
Contacteer:

Re: Groep kleur vraagje.

Bericht door Derky » 21 dec 2007, 13:10

Standaard kan dit niet, dit zal je dan in template of php bestanden moeten aanpassen als je dit percé wilt. ;)

coolegino

Bericht door coolegino » 21 dec 2007, 19:27

Weet iemand waar je dit precies moet aanpassen?

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 21 dec 2007, 21:41

Het is wel mogelijk maar in phpBB3 is het best lastig om te doen

Code: Selecteer alles

// Zoek in bestanden naar lijntjes met "get_username_string"
// Bijvoorbeeld
            'TOPIC_AUTHOR'                => get_username_string('username', $row['topic_poster'], $row['topic_first_poster_name'], $row['topic_first_poster_colour']),
// Omdat de eerste waarde van de functie "username" is alleen de username dus wordt het
            'TOPIC_AUTHOR'                => $row['topic_first_poster_name'],
// Als de eerste waarde "full" is ook alleen de username
// Als de eerste waarde "profile" of "colour" is moet je er niets aan veranderen 
Ik hoop dat je het snapt :D

Gesloten