Registratie, activeren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
esther-ohk

Registratie, activeren

Bericht door esther-ohk » 21 dec 2007, 09:27

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo,

We zijn lekker bezig ons nieuwe forum op te bouwen, maar ik stuit op een probleem, hoop dat jullie kunnen helpen.

In de oude situatie (versie 2.0.0) kunnen we leden die zich geregistreerd hebben, handmatog activeren. Ze krijgen wel een mail, maar activeren doe ik dus zelf.
Dat wil ik zo houden, maar ik kom er met de nieuwe versie niet uit.

Bij registratie heb ik 2 opties, 1 activatie helemaal uit of 2 geen.
Ik heb gezocht in de documentatie, maar nu net dat gedeelte doet het daarin niet.

ik hoop dat jullie de oplossing hebben, lijkt me bijna dat ik een optie mis ofzo

tnx

..

Kevin
Contacteer:

Re: Registratie, activeren

Bericht door Kevin » 21 dec 2007, 09:34

Ja zeker

waarschijnlijk staat de optie "email via het forum" op uit, als je die aan zet komt er registratie door beheerder bij te staan en kun je die aanvinken.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

esther-ohk

Re: Registratie, activeren

Bericht door esther-ohk » 21 dec 2007, 12:27

TOP!

Dank je wel!

Gesloten