- Adres van je forum: http://www.wowforum.nl/phpbb3
Event. modificaties op je forum: Geen.
Wanneer ontstond het probleem? Na installatie van PHPBB3.
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee.
Wat is het probleem? De namen van moderators worden niet weergegeven onder de subfora. Ik denk dat dit probleem alleen voorkomt als je geen conversie doet van een ouder PHPBB-versie. Ingeval van een conversie, worden die namen wel weergegeven. In mijn geval verwacht ik onder "Testforum": "Moderators: Globale moderators" of "Moderators: Blackhunter", aangezien Blackhunter op mijn forum moderator is.
Namen moderators onder subfora
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Namen moderators onder subfora
Re: Namen moderators onder subfora
De groep Globale moderators worden sowieso niet weergegeven onder de forums.
Als je zelf een gesloten groep aanmaakt en deze voor elk forum instelt als moderator zal die wel verschijnen. Als je die groep globale moderator permissies geeft staan ze er niet, omdat ze niet per forum zijn ingesteld. Ook als je een gebruiker als moderator instelt zal deze wel verschijnen.
Kortom, als je de moderator permissies globaal instelt zijn ze niet zichtbaar, of als het een verborgen groep is die je moderator maakt.
Als je zelf een gesloten groep aanmaakt en deze voor elk forum instelt als moderator zal die wel verschijnen. Als je die groep globale moderator permissies geeft staan ze er niet, omdat ze niet per forum zijn ingesteld. Ook als je een gebruiker als moderator instelt zal deze wel verschijnen.
Kortom, als je de moderator permissies globaal instelt zijn ze niet zichtbaar, of als het een verborgen groep is die je moderator maakt.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.