Bug in RC8
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Bug in RC8
Ik heb een bug gevonden die na de update van RC8 is ontstaan. Dit is namelijk het volgende:
http://i153.photobucket.com/albums/s234 ... loos-2.jpg
Er verschijnt tekst door de afbeelding "Nieuw Bericht" heen. (Zie de afbeelding in de link.)
http://i153.photobucket.com/albums/s234 ... loos-2.jpg
Er verschijnt tekst door de afbeelding "Nieuw Bericht" heen. (Zie de afbeelding in de link.)
Re: Bug in RC8
Ik geef 't hoogst persoonlijk door, dit is een nieuwe functie die op het laatste moment is toegevoegd. Heb je wat meer informatie over wat je precies gedaan hebt?
wat is die functie dan?
ik ben hem nog niet tegengekomen
wie weet er meer van?
ik ben hem nog niet tegengekomen

wie weet er meer van?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Voorheen kwam het voor dat als je wel het taalpakket maar niet de afbeeldingen installeerde, je de knoppen niet meer zag en dus nergens op kon klikken. Nu worden ze automatisch vervangen met een tekstlink.
Ah ok! dankjewelElbertF schreef:Voorheen kwam het voor dat als je wel het taalpakket maar niet de afbeeldingen installeerde, je de knoppen niet meer zag en dus nergens op kon klikken. Nu worden ze automatisch vervangen met een tekstlink.

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
probeer eerst eens de cache van de themas te legen dit is ‘een’ van de common questions met RC8.
Zover ik weet heb ik nergens last van met rc8 en de short lang variable.
Zover ik weet heb ik nergens last van met rc8 en de short lang variable.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik heb het Automatische Updatepakket gedownload en geinstalleerd. Ik heb het "aangepaste bestand" handmatig overgezet op de server (dus niet via FTP) zoals ik altijd doe.
Verder nog info nodig?
Verder nog info nodig?
Probeer eerst eens het thema van prosilver te vernieuwen sinds er ook wat classes zijn veranderd.
Kan het zijn dat prosilver het niet verwerkt heeft, wat ook soms met de linklist is.
Kan het zijn dat prosilver het niet verwerkt heeft, wat ook soms met de linklist is.
ProSliver zit goed 
Ik heb die ook altijd geupdated
PS: Ik ga nu eerst ff eten, kan dus zijn dat ik pas na lnge tijd iets terug post.

PS: Ik ga nu eerst ff eten, kan dus zijn dat ik pas na lnge tijd iets terug post.
Blackbird schreef:ProSliver zit goed

Waar heb jij het over

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Het vernieuwen van het template, het legen van de cache en een ctrl+f5 in de browser waren de oplossing.
Mooi, niks aan de hand dus. 

Inderdaad niks aan de hand. Ik heb het verholpen door de imageset opnieuw te downloaden vanaf deze site en te uploaden. Verder ook de buffer geleegd. Sorry voor het misverstand 

Toch nog even een reactie:
Acyd Burn schreef:[..] it can show if the template is out of date, not refreshed (if it is stored within the database) or the style not refreshed within the ACP. Furthermore, browser cache too (although this fixes itself within a few hours normally) [..]
Nou, ik heb het probleem nog wel na de update RC7 naar RC8
Vernieuwen van de prosilver template, theme, en afbeeldingsets maar dit was niet de oplossing.
clear buffer/cache ook uitgevoerd (zowel aan de serverkant als op mijn pc) maar de tekst blijft in de buttons terugkomen.
Nieuwe afbeeldingset downloaden is voor mij geen optie. Buttons die ik gebruik zijn aangepast van opmaak.
Nog iemand een andere tip ?
Vernieuwen van de prosilver template, theme, en afbeeldingsets maar dit was niet de oplossing.
clear buffer/cache ook uitgevoerd (zowel aan de serverkant als op mijn pc) maar de tekst blijft in de buttons terugkomen.
Nieuwe afbeeldingset downloaden is voor mij geen optie. Buttons die ik gebruik zijn aangepast van opmaak.

Nog iemand een andere tip ?
Even een kleine aanvulling op bovenstaand probleem van mij.
Ik heb de automatische update gebruikt.
Slechts bij 2 bestanden was er een probleem.
buttons.css en de overal-header.html
buttons.css heb ik aangepast. Aangezien ik 2 mods (garage en meeting) gebruik moest ik handmatig een kleinigheidje aanpassen.
Effect is nu dat de tekst op de voorgrond staat en het hover effect van de onderliggende button zelf verdwenen is.
De overall-header is samengevoegd. Maar kan deze van invloed zijn op het gedrag van de buttons ?
Tot nog toe zijn alle updates (vanaf RC3) vrijwel zonder grote problemen verlopen bij mij. Dit is de eerste keer dat ik er niet uit kom. Frustrerend hoor.
Ik heb de automatische update gebruikt.
Slechts bij 2 bestanden was er een probleem.
buttons.css en de overal-header.html
buttons.css heb ik aangepast. Aangezien ik 2 mods (garage en meeting) gebruik moest ik handmatig een kleinigheidje aanpassen.
Effect is nu dat de tekst op de voorgrond staat en het hover effect van de onderliggende button zelf verdwenen is.

De overall-header is samengevoegd. Maar kan deze van invloed zijn op het gedrag van de buttons ?
Tot nog toe zijn alle updates (vanaf RC3) vrijwel zonder grote problemen verlopen bij mij. Dit is de eerste keer dat ik er niet uit kom. Frustrerend hoor.
had inderdaad hetzelfde probleem... vandaar mijn bezoek hier
Dan gewoon in de browser op F5 gedrukt en foutje was weg

Was het maar waar dat het probleem bij ook zo simpel opgelost kon worden, maar helaas.Kitty01 schreef:had inderdaad hetzelfde probleem... vandaar mijn bezoek hier![]()
(verversen, buffers leeg maken, cache leeggooien alles heb ik gedaan)
Wanneer ik de oude RC7 buttons.css terugzet heb ik wel het hover effect terug op de knoppen, maar ook dan komt de tekst er weer doorheen.
Ik heb ook al alles geupdate,maar bij mij blijf het probleem zich ook voordoen.
Nig tips????

Nig tips????