ACP + cache

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wimsito

ACP + cache

Bericht door wimsito » 01 dec 2007, 11:46

• Adres van je forum: http://www.3aso-a.co.nr/ OF http://ksa-vksj-xaverius.dotbashosting.nl
    Event. modificaties op je forum: Was met iets bezig te maken toen de fout kwam...
    Wanneer ontstond het probleem? Toen ik iets had veranderd in overall_header.html
    phpBB versie: 3.0.RC8

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? een file bijgemaakt, + 1 verandering in overall_header.html
    Wat is het probleem?
Ik had lang geleden op een ander dotbashosting account dan waar ik nu op zit phpbb 3 RC5 geïnstalleerd, en ik had er een paar pagina's aan toegevoegd en in het menu gelinkt.

Toen heb ik geupgrade naar RC6 , en was er een fout met die pagina's... heb ik die weg gehaald.

Geupgrade naar RC7, was er weer iets mis, dus naar ander DBH account gegaan(waar ik nu op zit) met db van oude forum en files van een cleane RC7.

Nu, paar maanden later wou ik en scriptje maken voor een verwisselende achtergrond, dus nieuwe file in de root, en laten includen in de overall_header.html op die rare manier dat phpbb3 dat doet.

Krijg ik toch wel de overall_header.html te zien vanuit die RC5 op ander account zeker?...

Geen idee wat ik moet doen, en op DBH support forums weten ze ook niet hoe het komt.

Dus heb ik via ftp cache map geleegd, en nu kan ik niet meer inloggen in ACP omdat ik geen passwoord zou hebben ingegeven?

EDIT : ondertussen geupgrade naar RC8... blijf zelfde fout krijgen

Ik ben zo stillaan ten einde raad, iemand een oplossing?
Laatst gewijzigd door wimsito op 01 dec 2007, 18:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Bas
Contacteer:

Re: ACP + cache

Bericht door Bas » 01 dec 2007, 12:08

Deze fout over geen wachtwoord is gewoon een niet-geupdatede prosilver/andere style, upload dus eens een schone prosilver? :)

wimsito

Bericht door wimsito » 01 dec 2007, 17:52

Heb ik gedaan, maar blijf hetzelfde krijgen...

Ga nu update package van RC8 uploaden...

EDIT : RC 8 geïnstalleerd, blijf zelfde fout krijgen... :(

wimsito

Bericht door wimsito » 02 dec 2007, 17:28

RC7 volledig verwijderd en RC8 clean install, daarna geupdate db teruggezet...

Die navbalk is nu gefixed, maar geraak nog steeds niet in ACP...

Gesloten