Style van phpBB3 minder vista look achtig maken...!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mastereos

Style van phpBB3 minder vista look achtig maken...!

Bericht door Mastereos » 20 nov 2007, 16:35

Wooooow, phpBB3 bied wel VEEL meer voordelen. Dus ik denk dat me keuze wel gemaakt is.

Maar ik heb net de test forum in phpBB3 gezien en vind hem een beetje teveel vista styles hebben. Kan ik het zo instellen dat het wat meer windows98 looks heeft. Dus van die envoudige frames enzo...

Kreeg dit als antwoord van Stef
Er is de mogelijk om voor subSilver2 te kiezen bij phpBB3

Hoe en waar kan ik zoiets downloaden?

En ik las/bekeek net de verschillen tussen phpBB2 en phpBB3. En zag dat phpBB2 wel over html in posts beschikt en phpBB3 niet...

Is het mogelijk om phpBB3 toch over HTML te laten beschikken in post, aangezien mensen met niet veel forum kennis toch wat meer ervaring hebben met HTML. :)
Laatst gewijzigd door Derky op 22 nov 2007, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ontvet

Niek
Contacteer:

Re: Style van phpBB3 minder vista look achtig maken...!

Bericht door Niek » 20 nov 2007, 18:29

SubSilver2 zit standaard in je phpBB3 pakket.
Je moet het alleen selecteren in het ACP en in je profiel.

HTML is er bewust uitgehaald om veiligheids redenen. Alles moet met BBcode gedaan worden. Als het nodig is kun je via het ACP zelf je eigen BBcode aanmaken waarmee je bepaalde html codes toch kunt uitvoeren.

En geloof me, mensen die HTML kennis hebben krijgen het BBcode systeem ook zo door. Daar is het te eenvoudig voor. ;)
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten