Is het mogelijk om op het phpBB3 forum, een standaard persoonlijke instellingen te hebben die voor elke gebruikers het zelfde is.
dus dat de instellingen onder gebruikerspaneel-->forum instellingen-->Wijzig persoonlijke instellingen
een standaard op bouw heeft qua ja en nee.
Eigenlijk is mijn vraag waar vind ik de standaard waarden die voor dit formulier worden gestuurd naar de database, nadat een gebruiker zich heeft geregistreerd.
Wijzig persoonlijke instellingen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Wijzig persoonlijke instellingen
Dit kan je doen met de instellingen qua permissies van een hele groep. Groep beheren -> Permissies instellen. Daar kan je alle opties wat ze wel en niet kunnen instellen door bij rollen op geavanceerd te klikken.
Ex-Service Teamlid
Dat klopt, maar kan ik dan ook aangeven dat alle gebruikers standaard lid zijn van 1 groep, hoe kan ik dit doen? (bij de registratie al)
Er zijn bij het aanmaken van phpBB al een aantal standaard groepen, dus stel in voor Geregistreerde Gebruikers (Registered Users).