e-mailopties vraag

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Soleil

e-mailopties vraag

Bericht door Soleil » 11 nov 2007, 10:55

• Adres van je forum: http://www.icgynaecologie.nl/phpBB/
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? geen
    phpBB versie: 3.0.RC7

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? stijl aangepast
    Wat is het probleem?
In het beheeerderspaneel, op het tabblad algemeen onder e-mailopties vind ik de optie:
Gebruikers versturen e-mail via het forum:
In plaats van de gebruikers de e-mailadressen laten zien van gebruikers, kunnen ze e-mails versturen via het forum.
Dit staat standaard uitgeschakeld, is daar een reden voor?
Als je dit inschakelt, is dat soms een belasting voor de server en het dataverkeer? Of wat zijn de consequenties?
..
.:. Je bent nooit te oud om te leren .:.

Derky
Contacteer:

Re: e-mailopties vraag

Bericht door Derky » 12 nov 2007, 12:00

Of er een rede voor is dat dit standaard uit staat weet ik niet, maar verder is het enige verschil dat gebruikers elkaar kunnen mailen vanaf jouw forum net zoals hier. :)

Soleil

Re: e-mailopties vraag

Bericht door Soleil » 12 nov 2007, 15:21

Bedankt voor je antwoord. Ik heb even gekeken hoe het eruit ziet en vind het wel een voordeel dat gebruikers elkaars e-mailadres niet zien. Ik ga het proberen.

Gesloten