geregistreerd lid uitsluiten van een bepaald forum ?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Is het in PHPBB3 mogelijk om bij permissies een geregistreerd lid uit te sluiten van een of meerdere fora ?
bijvoorbeeld dat er dan ingevuld kan worden geregistreerde gebruikers -gebruiker1 o.i.d.
2e vraagje: ik heb een forum die alleen gasten zien. Daaronder wil ik niet dat men ziet wie online is, de moderators, beheerders, statistieken of wie er jarig zijn, terwijl het voor de geregistreerden wel zichtbaar zou moeten zijn. Nu heb ik even alleen in beeld gebracht wie er jarig zijn.
bijvoorbeeld dat er dan ingevuld kan worden geregistreerde gebruikers -gebruiker1 o.i.d.
2e vraagje: ik heb een forum die alleen gasten zien. Daaronder wil ik niet dat men ziet wie online is, de moderators, beheerders, statistieken of wie er jarig zijn, terwijl het voor de geregistreerden wel zichtbaar zou moeten zijn. Nu heb ik even alleen in beeld gebracht wie er jarig zijn.
Laatst gewijzigd door rop op 19 nov 2007, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: geregistreerd lid uitsluiten van een bepaald forum ?
Vraag 1: Je kan de gebruikersgebaseerde permissies van die gebruiker voor dat forum aanpassen, zet het dan op "Nooit"
natuurlijk meteen weer nagekeken. Gebruiker heeft geen toegang volgens de permissies tot bepaalde fora.
maar als ik dan diegene bekijk via test gebruikerspermissies, zie ik dat diegene nog steeds toegang heeft op de geblokte fora.
De optie nooit heb ik in deze hoek niet aangetroffen, dan kijk ik vast verkeerd ?
maar als ik dan diegene bekijk via test gebruikerspermissies, zie ik dat diegene nog steeds toegang heeft op de geblokte fora.
De optie nooit heb ik in deze hoek niet aangetroffen, dan kijk ik vast verkeerd ?
Je moet bij geavanceerde permissies alles expleciet op Nooit zetten 

geweldig, hartelijk dank het werkt.
mijn 2e vraag staat nog open, of is dat te moeilijk of heb ik het onduidelijk beschreven ?
mijn 2e vraag staat nog open, of is dat te moeilijk of heb ik het onduidelijk beschreven ?
Voor vraag 2
Open:
Vind:
Voeg daarvoor toe:
Vind:
Voeg daaronder toe:
Even de style verversen in je ACP en klaar
Open:
Code: Selecteer alles
styles/subsilver2/templates/index_body.html
<!-- IF S_DISPLAY_ONLINE_LIST -->
<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
">{TOTAL_POSTS} | {TOTAL_TOPICS} | {TOTAL_USERS} | {NEWEST_USER}</p></td>
</tr>
</table>
Voeg daaronder toe:
<!-- ENDIF -->
Laatst gewijzigd door Daan op 16 nov 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
<!IF S_USER_LOGGED_IN -->
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Oeps, 2 typo'sRaimon schreef:Gaat een error geven , en de stijl subsilver bestaat niet in phpBB 3.Code: Selecteer alles
<!IF S_USER_LOGGED_IN -->