- Adres van je forum: http://www.010forum.nl/forum/
Event. modificaties op je forum: Geen alleen Brushed Metal style
Wanneer ontstond het probleem? Gisteren
phpBB versie: 3.0.RC7
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Alleen style erop gegooid
Wat is het probleem?
Ik krijg steeds de volgende fout als ik het beheerderspaneel wil. Soms is hij er soms niet en ik weet zeker dat ik mijn wachtword wel invoer...
Algemene fout
Je moet een wachtwoord opgeven om toegang te krijgen tot het beheerderspaneel.
Niet in Beheerderspaneel
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Niet in Beheerderspaneel
Rotterdam, de havens...
Re: Niet in Beheerderspaneel
Heb je de geupdate versie van Brushed Metal?
- webmaster (5ven)
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde probleem, exact
ik logde me even uit om de registartie-prosedure te testen na een fout, en dan terug inloggen leverde deze fout op
Over die fout van de regitratie procedure:
de hoofdpagina beschrijft de voorwaarden (de COPPA staat uit) en als je op "ik accepteer .." klikt gebeurt er helemaal niets
ik logde me even uit om de registartie-prosedure te testen na een fout, en dan terug inloggen leverde deze fout op

Over die fout van de regitratie procedure:
de hoofdpagina beschrijft de voorwaarden (de COPPA staat uit) en als je op "ik accepteer .." klikt gebeurt er helemaal niets

TuurlijkSalomon schreef:Heb je de geupdate versie van Brushed Metal?
Rotterdam, de havens...
Wij zijn van mening dat als je hulp van ons wilt ontvangen daarvoor de copyright van de phpBB Groep wel moet laten staan. Jouw copyright voldoet niet aan de regels.
We vragen je hierbij om het copyright netjes in orde te maken. Tot het copyright weer terug staat onthouden we je support en gaan je vragen op slot. Neem terug contact met mij op zodra het copyright weer goed staat.
Bedankt voor je medewerking.
We vragen je hierbij om het copyright netjes in orde te maken. Tot het copyright weer terug staat onthouden we je support en gaan je vragen op slot. Neem terug contact met mij op zodra het copyright weer goed staat.
Bedankt voor je medewerking.
Op slot tot footer in orde is gemaakt.
- Lucas