Het is eigenlijk meer een vraag die mijn probleem zou kunnen bevestigen.
Is het zo dat alleen admins en globals van een topic een sticky kunnen maken en de gewone volledige mod niet? Of moet die het ook kunnen want ik kan het werkelijk nergens instellen.
Permissies sticky voor mods
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Permissies sticky voor mods
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Re: Permissies sticky voor mods
Bij permissies, kan je onder een tabje (weet niet precies welke) instellen of iemand sticky's en/of mededelingen kan aanmaken.
Deze permissies staan niet onder moderator permissies, maar onder forum permissies.
Als je de moderators volledige toegang geeft kunnen zij sticky's en mededelingen plaatsen.
Als je de moderators volledige toegang geeft kunnen zij sticky's en mededelingen plaatsen.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Bedankt allen!
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Nog een klein vraagje voor de kenners. Ik heb mijn mods een rood kleurtje gegeven (lees: de groep waarin ze zitten dus) echter is die groep ook ingesteld op de forum als mod van bepaalde fora en dat is ook in het rood maar dat staat er lelijk. Kan ik dat forum kleurtje dus veranderen zonder dat ik de kleur van de mods verander?