UTF data kan niet geupload worden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
UTF data kan niet geupload worden
Het is een kort vraag. Ik heb samen met een paar mensen geprobeerd phpbb3.0 RC7 includes/utf/data te uploaden maar geen van ons lukt het?! Kan iemand ons helpen?
Ex-Service Teamlid
Re: UTF data kan niet geupload worden
Wat lukt er niet aan? Krijgt je een error oid?
Ja, ik weet al wat de error is, het bestand is te groot. Dus nu moet ik nog een manier vinden om het te uploaden!paul schreef:Wat lukt er niet aan? Krijgt je een error oid?
Dat ligt aan je host, daar kunnen wij weinig aan doen.
Ik heb nu 3 host geprobeerd en bij alle doet hij het niet. Is die UTF file van belang? Het gaat om recode_cjkBetaDevil schreef:Dat ligt aan je host, daar kunnen wij weinig aan doen.
Kan ik geen andere file daarvoor gebruiken? Een minder grote?
Ik gebruike 110mb ook als host. Daarover stond dit
Hij zou er dus wel in moeten passen :S110 mb 5 GB No ads FTP, Browser PHP Domain or Subdomain Bandwidth limit 300 GB/month. MySQL database (requires forum posting or fee). PHP script installers like Fantastico. File size limit 6 MB. Add-on domain name.
Ex-Service Teamlid
Na welk bestand haakt hij af? Welk bestand is de "schuldige"?
-
- Contacteer:
het is nu denk k al gelukt op de betaalde server (dit ging over refreshtopic.nl)