Hallo, Het is jullie vast ook wel eens overkomen.
De toppiclist en dan het meest linker deel. 2 Regels in een blok, met op de eerste regel de toppicnaam en direkt daaronder de gegevens van de poster
Voorbeeld: (door gebruikerwebby op 05 jul 2007, 21:07
Probleem is dan het dan vaak gebeurt dat je de poster aanklikt in plaats van de toppic. Resultaat het profiel van de poster komt op je scherm terwijl je eigenlijk de toppic wilt zien.
Waar ik nu mee zit te freubelen is het uitschakelen van de link naar het postersprofiel. Ik wil wel de naam blijven zien van de poster, maar de link die er achter hangt wil ik uitgeschakeld hebben. Ik heb al gekeken in vieuwforum_body.html maar dan kan ik alleen de postersnaam weghalen, en die moet wel blijven staan.
Wie oh wie heeft DE tip voor mij. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat een aanpassing hierop consequenties heeft voor alle plekken waar de posternaam staat.
Alvast dank voor het meedenken.
Sorry, ik kom er net achter dat deze posting eigenlijk in een verkeerd deel van het forum staat.
toppiclist - Link posterprofiel uitschakelen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2