Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Mar
-
Contacteer:
Bericht
door Mar » 17 sep 2007, 21:02
- Adres van je forum: http://hetgesprek.opweb.nl
Event. modificaties op je forum:Geen
Wanneer ontstond het probleem?Niet exact bekend
phpBB versie: 3.0.RC5
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Nee
Wat is het probleem?
Op het forum laat ik via een voorgedefinieerde regel, mijn PB-tjes binnen komen in verschillende mappen. Bij de standaard inbox map, houdt hij keurig netjes de berichten achter, totdat ik de inbox geschoond heb en de nieuwe berichten worden vast gehouden totdat er voldoende ruimte beschikbaar is.
In een extra map heb ik een bericht toegezonden gekregen die keurig werd achtergehouden. Ik heb de map geschoond, maar ik heb geen optie om het nieuwe bericht vrij te geven nu er weer voldoende ruimte is.
In de top van het forum blijft staan 0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht, maar ik kan het bericht zelf nergens meer vinden.
Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of weet iemand een mogelijke oplossing?
..
-
Stef
Bericht
door Stef » 06 okt 2007, 22:39
Hij wordt dus achtergehouden omdat hij te vol zit, je weet zeker dat hij genoeg leeg is? Kun je niet op 'iets' klikken? Als je alles kan uitsluiten gaat het mogelijk om een bug in phpBB3.
Even RC6 afwachten of melden in
de bugtracker van phpBB.com.
-
Mar
-
Contacteer:
Bericht
door Mar » 08 okt 2007, 10:06
Ik weet zeker dat hij voldoende leeg is, mijn rechtstreekse inbox, alsmede de extra inbox die ik aangemaakt heb. Hij blijft gewoon het bericht achterhouden en in tegenstelling tot mijn 'gewone' inbox is er geen mogelijkheid om berichten 'vrij' te geven als er weer genoeg ruimte is. Hij heeft het bericht gewoon achtergehouden, omdat op dat moment de extra mailbox vol zat en na het legen kan ik nergens op klikken om hem weer vrij te geven. Ik kan natuurlijk wachten op RC6, maar aan de andere kant kan het wellicht nog verholpen worden in RC6. Wat adviseer jij, alvast aanmelden?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 08 okt 2007, 10:11
Melden kan nooit kwaad, wanneer al gefixed is, zal hij gesloten worden. Ze hebben liever een bug te veel die fout, als dat er een critical bug inblijft omdat iemand die niet gemeld heeft.
-
Mar
-
Contacteer:
Bericht
door Mar » 08 okt 2007, 10:30
Ik ga mijn best doen, maar ben eerst op zoek naar mijn username daar, zodat ik een nieuw password kan aanvragen. Het blijkt dat ik ooit al eens geregistreerd ben op phpbb.com, maar weet absoluut geen username meer en als ik opnieuw probeer te registreren, dan krijg ik de melding dat mijn emailadres al in gebruik is. Wordt vervolgd dus (alhoewel ik zie dat jij op phpbb.com een 'mod'-teammember bent, dus wellicht kun jij het nakijken. Zelfde emailadres als hier)
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 08 okt 2007, 10:37
Als je je email adres even PMed hier naar mij zal ik even kijken of ik daarbij kan.