Alles werkt nu (domein is ok etc)
Behalve... Ik kan nu geen nieuw topic starten!
Ik heb ergens al gevonden dat dit aan de imageset ; (veronderstel dat het iets met stijlen te maken heeft) zou liggen. Nu staat er niet bij hoe hij dat had opgelost.
Ik heb het met al mijn geinstalleerde stijlen.
(3.0 RC5)
Verder draait op de host phpBB3 normaal perfect dus...
Nieuw probleem: topics starten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Nieuw probleem: topics starten
Laatst gewijzigd door nejianderson op 04 okt 2007, 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Installatie/uploaden foutgelopen?
EDIT: OPGELOST
Ik heb het forum opnieuw geinstalleerd maar deze keer met Internet Explorer in plaats van Firefox.
Firefox bood me de index.php te download aan. IE deed dit niet en de installatie lukte.
Op het eerste zicht is alles in orde (ik zie bijvoorbeeld ook STIJLEN staan,...)
Ik heb het forum opnieuw geinstalleerd maar deze keer met Internet Explorer in plaats van Firefox.
Firefox bood me de index.php te download aan. IE deed dit niet en de installatie lukte.
Op het eerste zicht is alles in orde (ik zie bijvoorbeeld ook STIJLEN staan,...)
Re: Installatie/uploaden foutgelopen?
Vraag dit toch even na bij je host, waarschijnlijk is dit een serverprobleem wat ook na de installatie aanwezig zal zijn.nejianderson schreef:Firefox bood me de index.php te download aan.