Misschien een beetje simpel, maar hoe kan ik er voor zorgen dat een bepaald persoon welke post wil plaatsen deze eerst goedgekeurd (moderatie wachtrij) moet worden door een beheerder en/of moderator?
Ik heb lopen zoeken maar kom er niet uit. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.
Moderatie wachtrij
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Moderatie wachtrij
Dit stel je voor een lid of groep per forum in met permissies.
Ok,
Maar als ik dan een gebruiker selecteer, en bij gebruiker permissies kijk zie ik nergens staan dat ik deze gebruiker kan selecteren en deze geplaatste post eerst moet worden goedgekeurd.
Maar als ik dan een gebruiker selecteer, en bij gebruiker permissies kijk zie ik nergens staan dat ik deze gebruiker kan selecteren en deze geplaatste post eerst moet worden goedgekeurd.
Bij forum permissies onder het tabblad Andere staat Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring. Dit zet je dan op Nee.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.