van die orginele include met $template.... enz bij het ik include('pages/index_body.html'); gemaakt , omdat de mapstructuur
PHPBBROOT
PAGES
index_body.html
STYLES
...
maar nu krijg ik :
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4209: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4211: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4212: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4213: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1)
Hallo 3aso-a'ers,
OEPS... FOUTJE.. Ga door naar het forum ... werkt WEL
Ondertussen is de klassite vrijgegeven... (Welkom trouwens!) Volgende veranderingen : 1) Site ge??ntegreerd in het forum. Dit zal beheer ed. vergemakkelijken, en zorgt voor een mooiere layout. 2) Profielen enkel zichtbaar voor 3aso-a 'ers. (Kwestie van wat privacy te hebben h??). 3) Jullie makkelijk pagina's laten maken, op de site zelf... dit zal echter nog iets langer duren, ben er nog niet helemaal uit hoe.
Welkom op onze site! Bovenaan kan je de links naar alle pagina's vinden. Terwijl ik dit schrijf (14/09/2007) zijn de werken aan de site nog volop bezig

, maar ik hoop hem zo snel mogelijk vrij te kunnen geven! Hoe jullie de site nu zien, kan nog veranderen, en dan vooral de mogelijkheden... meer kan ik nu nog niet zeggen...
Idee??n kan je altijd mailen naar wimsito@gmail.com met als onderwerp : "3aso-a online idee".
Daag, en veel plezier op de 3ASOa site ,
Wim, uw webmaster.
Er zijn geen forums beschikbaar