Beste
Forum: http://www.greatold.be/forum
Mods: geen enkel paar bbcodes toegevoegd
Aanpassingen: header & footer aangepast.
Is het mogelijk dat iemand mij helpt met enkele aanpassingen aan mijn forum
1) aanpassen dat de beheerder accounts moet activeren --> staat er blijkbaar niet meer in in RC5 [opgelost]
2) links in berichten en onderschriften openen in nieuw tabblad --> krijg altijd fout als de url wordt geopend [opgelost]
3) fastreply mod toevoegen indien al mogelijk voor phpBB3
4) is er mogelijkheid om de gebruikers links ipv rechts te zetten? [opgelost]
phpBB3 aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB3 aanpassen
Laatst gewijzigd door CrAzY-B0Y op 08 okt 2007, 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: phpBB3 aanpassen
Staat er nog wel in. Deze kun je vinden onder registratie opties >> Account activatie deze kun je zetten op door beheerder.CrAzY-B0Y schreef:1) aanpassen dat de beheerder accounts moet activeren --> staat er blijkbaar niet meer in in RC5
Het is mogelijk dat de optie door beheerder er niet bijstaat. In dit geval heb je uitgezet dat het forum mails kan versturen. Dit kun je weer aanzetten onder E-mail opties >> Sta e-mails toe op het forum
Normaal gesproken openen links in hetzelfde venster. Heb je dit proberen aan te passen?CrAzY-B0Y schreef:2) links in berichten en onderschriften openen in nieuw tabblad --> krijg altijd fout als de url wordt geopend
Het is al mogelijk. Je kunt het laten doen door het service team. Of eerst zelf aan de slag gaan.CrAzY-B0Y schreef:3) fastreply mod toevoegen indien al mogelijk voor phpBB3
Dit is een mod waarmee je quick reply mogelijk maakt.
Hier kun je een uitleg vinden over hoe je dat kunt doen.CrAzY-B0Y schreef:4) is er mogelijkheid om de gebruikers links ipv rechts te zetten?
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Re: phpBB3 aanpassen
over de links die heb ik proberen aan te passen maar kreeg steeds foutmelding
de url die ik dan krijg als ik op een link krijg is volgende
heb het gedaan volgens de wiki. Heb daarna alles terug gezet maar nog steeds de zelfde fout ook bij ledigen buffer.
Code: Selecteer alles
The requested URL /forum/{URL} was not found on this server.
Code: Selecteer alles
http://www.greatold.be/forum/%7BURL%7D