Geen standaard groepen als forum moderators

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Ewoud

Geen standaard groepen als forum moderators

Bericht door Ewoud » 22 sep 2007, 18:03

• Adres van je forum: http://www.bioshock.be
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Begin
    phpBB versie: 3.0.RC5

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Alleen kleine aanpassing in de CSS.
    Wat is het probleem? Ik kan geen standaard groepen als forummoderators toevoegen.
..Voor een aantal forums wil ik de standaard gebruikers groep "Beheerders" instellen als forum moderators. Dus dat dit verschijnt bij de uitleg van het subforum.

Natuurlijk zet ik alle moderator permissies goed, maar hij wordt niet weergegeven. Dit is ook zo bij de andere standaard gebruikersgroepen.

Is dit standaard in phpBB dat het niet kan? Of ligt het aan mijn?

Coen

Re: Geen standaard groepen als forum moderators

Bericht door Coen » 23 sep 2007, 23:06

Ik neem aan dat je bedoeld, dat ze niet zichtbaar worden bij elk forum?

Naar mijn weten word de Beheerders groep nooit weergegeven, ook al stel je hem expliciet in als moderator voor een forum. :roll: Eens nakijken....
Wijziging: Geprobeerd, maar het kan dus niet, volgens mij... :roll:
Wijziging: Het is zelfs zo, dat bij een standaard installatie van phpBB 3.x (RC5) de Beheerders groep als moderator ingesteld staat voor het Test Forum. Dan krijg je de groep ook niet te zien! ;)

Gesloten