Vraag over de insteltijd van berichten wijzigen.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Vraag over de insteltijd van berichten wijzigen.
Bij permissies kan ik de geregistreerde gebruikers wel de optie geven dat ze hun berichten kunnen
verwidjeren, echter zie ik nergens een gedeelte op het adm paneel waar ik in kan stellen wat de maxilamle tijd is
die je heb om je eigen bericht te verwijderen, kan iemand mij vertellen waar dat staat?
Ik wil dit instellen om et voorkomen dat je ten alle tijden alles zomaar weg kan klikken wat je gepost hebt, maar mn leden ook weer de mogelijkheid wil geven dat ze binnen een bepaalde tijd hun berichten kunnen verwijderen.
verwidjeren, echter zie ik nergens een gedeelte op het adm paneel waar ik in kan stellen wat de maxilamle tijd is
die je heb om je eigen bericht te verwijderen, kan iemand mij vertellen waar dat staat?
Ik wil dit instellen om et voorkomen dat je ten alle tijden alles zomaar weg kan klikken wat je gepost hebt, maar mn leden ook weer de mogelijkheid wil geven dat ze binnen een bepaalde tijd hun berichten kunnen verwijderen.
Re: Vraag over de insteltijd van berichten wijzigen.
phpBB beschikt standaard niet over die functionaliteit, wellicht is of komt er een MOD voor.
Okay bedankt voor je antwoord, dus zonder die mod kunnen ze de berichten onbeperkt wijzigen?
Dat is namelijk iets wat ik wil voorkomen, en heb je die mod eventueel voor me?
Dat is namelijk iets wat ik wil voorkomen, en heb je die mod eventueel voor me?
Klopt, maar ik heb er nog geen MOD voor gezien.
Okay...wel jammer.
phpBB2 heeft toch aardig wat meer mods tot zijn beschikking ik hoop dat
dit na de Goldrelease voor de versie drie ook het geval is; nu heb je maar bar weinig optie's.
phpBB2 heeft toch aardig wat meer mods tot zijn beschikking ik hoop dat
dit na de Goldrelease voor de versie drie ook het geval is; nu heb je maar bar weinig optie's.
Heb je gekeken of de MOD niet al bestaat? 't Is namelijk vrij eenvoudig om te maken..
ACP -> Post settings -> Limit editing time 

Is het in elk geval niet zo dat je je eigen berichten alleen kan wijzigen en/of deleten als er na jou niet iemand anders heeft gepost ?
Jeroen
Jeroen
^^klopt voor de helft.
Als er iemand heeft gereageerd op je bericht is het nog steeds mogelijk om het te wijzigen. Er komt nu wel een melding dat het gewijzigd is.
Verwijderen is mogelijk zolang er niet gereageerd wordt op je bericht.
Voor beiden geldt dat het toegestaan moet zijn in dat forum.
Als er iemand heeft gereageerd op je bericht is het nog steeds mogelijk om het te wijzigen. Er komt nu wel een melding dat het gewijzigd is.
Verwijderen is mogelijk zolang er niet gereageerd wordt op je bericht.
Voor beiden geldt dat het toegestaan moet zijn in dat forum.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.