Afbeelding van beheerders
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Afbeelding van beheerders
Ik heb een vraag: hier op het forum zie je aan de linker kant een afbeelding bij beheerders hoe kan ik dat ook doen?
Re: Afbeelding van beheerders
Je bent op zoek naar een rang. Beheerderspaneel -> Gebruikers & Groepen -> Rang; daar kun je een rang toevoegen. En dan kun je via Groepen beheren bij Instellingen een rang selecteren.
dat bedoel ik niet helemaal dat wist ik al. maar ik wil weten hoe je die afbeelding erneer zet
Upload die afbeeldingen in de map ./images/ranks
Je upload de afbeeldingen via een FTP-programma, daarna tik je het path naar de afbeelding in, bij het bewerken van de rank waar hij bij moet!tbsites schreef:dat bedoel ik niet helemaal dat wist ik al. maar ik wil weten hoe je die afbeelding erneer zet

Is het zo begrijpelijk?

Juist, zoals ik dus aan het typen was!Stef schreef:Upload die afbeeldingen in de map ./images/ranks