phpBB2 gevevens meenemen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB2 gevevens meenemen
Kan je al je phpBB2 berichten, gebruiks, enz meenemen naar phpBB3?
Re: phpBB2 gevevens meenemen
Jazeker, bij het installatiepakket van 3.0 zit een convertor die dit voor je doet. Eventuele modificaties en stijlen gaan echter niet mee.
oke bedankt
Het forum dat ik beheer heeft een "Category Hierarchy Mod", die subfora mogelijk maakte in phpBB2. Ik ben van plan om alles te updaten naar phpBB3, maar nu heb ik de vraag; zullen de subfora die ik met die mod aanmaakte verdwijnen? Of kunnen die ook geconvert worden?
Volgens mij verdwijnen deze, omdat deze MOD niet wordt ondersteund door de convertor.Augustus schreef:Het forum dat ik beheer heeft een "Category Hierarchy Mod", die subfora mogelijk maakte in phpBB2. Ik ben van plan om alles te updaten naar phpBB3, maar nu heb ik de vraag; zullen de subfora die ik met die mod aanmaakte verdwijnen? Of kunnen die ook geconvert worden?

Ze verdwijnen niet, ze worden herkend als "normale" forums, zelfde met de simple subforums.Derky schreef:Volgens mij verdwijnen deze, omdat deze MOD niet wordt ondersteund door de convertor.Augustus schreef:Het forum dat ik beheer heeft een "Category Hierarchy Mod", die subfora mogelijk maakte in phpBB2. Ik ben van plan om alles te updaten naar phpBB3, maar nu heb ik de vraag; zullen de subfora die ik met die mod aanmaakte verdwijnen? Of kunnen die ook geconvert worden?
Maar op een externe download site is een convertor te vinden om dit simpel te converteren, zodat je niet moeilijk hoeft te doen.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads