forum niet meer te openen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
tjappie81

forum niet meer te openen

Bericht door tjappie81 » 26 aug 2007, 20:12

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?na het inloggen in het beheerderspaneel
    phpBB versie: 3.0.RC5

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee, alleen forums en groepen e.d. aangemaakt
    Wat is het probleem?
Na het installeren van het forum (wat zonder problemen verliep) heb ik forums en groepen aangemaakt en de rest van het forum ingesteld. Dit is allemaal zonder problemen gelukt, ik heb nog een testbericht gemaakt en die vervolgens weer verwijderd, het forum werkte dus gewoon goed.

Vervolgens heb ik even uitgelogd en weer ingelogd, vervolgens log ik in in het beheerderspaneel en dan loopt heel het forum vast. Ik krijg niks meer geopend en ik krijg na een tijdje deze melding:

"Bad Gateway

Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server."

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd, want ik had precies hetzelfde probleem eergisteren en op precies hetzelfde moment, na het inloggen in het beheerderspaneel.

Ik vraag me af of dit nu een probleem is van het forum of een probleem bij de hostingprovider. Ik hoop dat iemand me kan helpen om dit probleem op te lossen.
Laatst gewijzigd door tjappie81 op 26 aug 2007, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Skullie
Contacteer:

Re: forum niet meer te openen

Bericht door Skullie » 26 aug 2007, 21:28

tjappie81 schreef:"Bad Gateway

Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server."
Ligt dus aan uw hostingprovider. Stuur een mail naar uw host voor uitleg waarom dit er steeds komt als je het niet begrijpt.
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI

Gesloten