Bbcodes om zetten xhtml\xml

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Alexander

Bbcodes om zetten xhtml\xml

Bericht door Alexander » 26 aug 2007, 18:02

Heey forumleden,

Alles goed? ja, mooi dan kunnen jullie is vlink gaan supporten. Tja een super phper heeft ook wel eens een probleem :P
  • Adres van je forum: http://www.knightrideronline.nl/phpbb/ (server staat aan en runt als een tierlelier, en blijft aan tot +/- maandag avond 23 uur.).
    Event. modificaties op je forum: Uhm ff denken, jaha ben er met 1 bezig, daar gaat dit stukie over. Nja een mod kan je het niet noemen +/- een toepassing
    Wanneer ontstond het probleem? Weet ik veel. Had daarna wat anders gedaan. Gister of zo stoote ik op het probleem. Mja, das nie zo belangrijk
    phpBB versie: 3.0.RC5 ff checken. 3.0.0 RC 5 om precies te zijn.

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Ja, in overal_header.html een <link /> tag toegevoegd voor mijn rss feeds.
    Wat is het probleem?

Het probleem, nee een vraag. :ugeek:

Even serieus, ik wil de bbcodes gewoon kunnen laten zien, evt. style er bij. Maar wat hij nu doet is dus niks. Heb dan maar ook de bbcodes er buiten gelaten. Maar het liefst wil ik dat hij de volgende bb codes wel laat zien:

Code: Selecteer alles

[img][/img]
    [url][/url]
    [edit][/edit]
    [spoiler][/spoiler]
    [code]
    [/code]

Alleen weet ik niet hoe ik dat in men rss (toekomstig mod) kan laten zien. Als iemand het weet zou je zo vriendelijk kunnen zijn om me te helpen :oops:
Al vast bedankt natuurlijk ;)
Geen service en support via privé berichtenStuur een bericht

-- Alexander de Jong

ElbertF
Contacteer:

Re: Bbcodes om zetten xhtml\xml

Bericht door ElbertF » 26 aug 2007, 18:24

Je moet de berichten gewoon parsen met de ingebouwde phpBB-functies. Kijk maar in posting.php (of berend.php).

Gesloten