helemaal geen Stickies en Mededelingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jatphpbb

helemaal geen Stickies en Mededelingen

Bericht door jatphpbb » 08 aug 2007, 10:07

• Adres van je forum: http://www.folkstuinforum.nl
    Event. modificaties op je forum: (even een maandje aan 't testdraaien)
    Wanneer ontstond het probleem? toen ik wel Stickies en Mededelingen wilde plaatsen
    phpBB versie: 3.0.RC4

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ooit heb ik 'ns gezien dat Mededelingen en Stickies niet geplaats konden worden.. door niemand.
Ik kan me die pagina herinneren met die bolletjes die dan op ja of nee (of nooit (?)) staan. Dat laatste weet ik niet meer zeker.
Any way, ik kan die hele pagina niet meer vinden.

Hoe kom ik op die bewuste pagina, zodat ik de optie op Stickies en Mededelingen in elk geval weer kan aanzetten ??
Nu kan ik de optie niet eens zien, nergens niet !!

Alvast bedankt,
Jeroen

nickdhnick
Contacteer:

Re: helemaal geen Stickies en Mededelingen

Bericht door nickdhnick » 08 aug 2007, 10:42

Ga naar je beheerderspaneel --> Permissies --> Permissierollen --> forum rollen

daar kan je het weer instellen

jatphpbb

Re: helemaal geen Stickies en Mededelingen

Bericht door jatphpbb » 08 aug 2007, 12:26

Okee, thanx nickdhnick.

Het duurde nog even voordat ik doorhad waar ik die rollen dan weer kon toekennen aan een gebruiker/moderator/beheerder, aan mezelf EN gekoppeld aan een forum.

Tjonge jonge, dat is een klus als je veel forums hebt EN je wilt die zelfde rol vervullen bij al die forums, WANT dan moet je dus die hele rij forums (dmv al even veel drop-down menuutjes) stuk voor stuk instellen.

(dat was in "Forum gebaseerde permissies" > "Forum permissies" > vink "alle forums" > [Bevestig] > dan nog mezelf selecteren in het veld "Beheer gebruikers" > [Wijzig Permissies], waarna je dus die hele rij forums te zien krijgt van boven naar beneden.)

...... of... was daar een andere manier ?? (voor de volgende keer..)
'k Ben benieuwd !

Bedankt in elk geval zover,
Jeroen

Gesloten