- Als ik een bericht wil lezen krijg ik een wit scherm. Het forum overzicht ik wel te bekijken maar zodra ik een bericht wil lezen krijg ik een wit scherm. Dit is gebeurd nadat ik mijn forum had geupdate van 3.0.RC1 naar RC3.
Tijdens de installatie waren er geen fouten met het updaten van de database.
Echter moest ik wel handmatig de files updaten.
Na een controle voor de files waren er ook geen problemen.
Ik heb de permissies ook al nagekeken en die kloppen ook allemaal.
http://www.kijkditnou.nl/forum2
Wit beeld bij lezen bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Wit beeld bij lezen bericht
Re: Wit beeld bij lezen bericht
Heb je veranderingen aangebracht aan de taal bestanden ?
Maak je wel gebruik van de laatste vrijgegeven taal bestanden ?
Heb een soortgelijke fout nu al 2 keer gezien en dit bleek dus als oorzaak deze bestanden te hebben, misschien even een verse set hier downloaden en naar je server uploaden...
Maak je wel gebruik van de laatste vrijgegeven taal bestanden ?
Heb een soortgelijke fout nu al 2 keer gezien en dit bleek dus als oorzaak deze bestanden te hebben, misschien even een verse set hier downloaden en naar je server uploaden...
Re: Wit beeld bij lezen bericht
ik zal dat nog even proberen.
het is overgens niet alleen als ik het laatste bericht opvraag maar ook als ik de subfora wil kijken
!!!update!!!
ik heb alle nederlandse taal bestanden bijgewerkt maar het werkt niet.
ik heb zelf geen aanpassingen gemaakt in de taalbestanden.
!!!update!!!
ik heb het forum maar gewoon opnieuw geïnstalleerd en heb een zeer recente backup terug gezet en het draait weer als een zonnetje. Dus was het probleem nou was weet ik nog steeds niet maar het werkt igg weer
het is overgens niet alleen als ik het laatste bericht opvraag maar ook als ik de subfora wil kijken
!!!update!!!
ik heb alle nederlandse taal bestanden bijgewerkt maar het werkt niet.
ik heb zelf geen aanpassingen gemaakt in de taalbestanden.
!!!update!!!
ik heb het forum maar gewoon opnieuw geïnstalleerd en heb een zeer recente backup terug gezet en het draait weer als een zonnetje. Dus was het probleem nou was weet ik nog steeds niet maar het werkt igg weer