- Wat is het probleem? Elke keer ik Toon je eigen berichten ofzo doe (en bij deze: Toon onbeantwoorde berichten, Toon nieuwe berichten,toon actieve onderwerpen)dan krijg ik:
Wanneer ontstond het probleem? Na een downtime van de server, dus het ligt aan de db denk ik.Informatie
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet.
Adres van je forum: http://www.djneoforce.nl/24forum
Modifications op je forum: Net phpBB 3 erop gezet dusj
Huidige stijl: Brushed Metal net
phpBB versie: 3.0.RC1/2.0.22 (2.0.22 geconverteert naar 3.00.RC1)
Waar is je forum gehost:http://www.zenid.net
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? toen het probleem begon (bij 2.0.22) had ik niets speciaal gedaan, de server lag er ff uit en toen we weer online kwamen was het er
Toon berichten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Toon berichten
Laatst gewijzigd door mr.Stone op 23 jun 2007, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Toon berichten
Probeer dit eens:
Beheerderspaneel -> Logs -> Zoekindex (onderaan) -> Index verwijderen, daarna Index creëren.
Dan wordt alles opnieuw geïndexeerd, ik denk dat dat helpt
Beheerderspaneel -> Logs -> Zoekindex (onderaan) -> Index verwijderen, daarna Index creëren.
Dan wordt alles opnieuw geïndexeerd, ik denk dat dat helpt

nope, nog steeds hetzelfde, ik typ bij zoeken vanbove in jack (jack is het hoofdpersonage van de serie, dus die naam komt veel in berichten)
Informatie
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd: jack
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Geef eens een screentje van "Zoekindex" ?
Klik bij allebei op index verwijderen, en daarna weer op index aanmaken 

Iemand enig idee ??
het is redelijk dringend
zoals ik al zei, dit was al bij 2.0.22 dus het zit in de database en heeft niets te maken met hen converteren!!
het is redelijk dringend

zoals ik al zei, dit was al bij 2.0.22 dus het zit in de database en heeft niets te maken met hen converteren!!
phpbb_search_wordlist: 10582
phpbb_search_wordmatch: 42429
moet dit niet hetzelfde zijn ??
phpbb_search_wordmatch: 42429
moet dit niet hetzelfde zijn ??
Er zijn altijd minstens evenveel matches als woorden, maar een woord dat vaker voorkomt verhoogt het aantal matches..
hmm ok dat snap ik welElbertF schreef:Er zijn altijd minstens evenveel matches als woorden, maar een woord dat vaker voorkomt verhoogt het aantal matches..

en er zijn 62 tabellen in phpbb 3 ??
ben maar wat aan het vissen
Dat kan wel kloppen, maar waar heeft dat wat mee te maken..? 

zoals je in men eerste bericht kan zien!
Ik krijg dus altijd een foutmelding bij laatste posts, toon eigen posts, want als ik dan klik op een link daarvan zegt hij, dit onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet.
Ik ben er vrij zeker van dat het in de database zit, aangezien het ook bij phpbb3 is, het probleem deed zich voor ergens bij phpbb2.0.22 (niet bij installatie ofzo hoor)
Dus mss ontbreekte er een tabel
Maar dat ook al niet
Ik krijg dus altijd een foutmelding bij laatste posts, toon eigen posts, want als ik dan klik op een link daarvan zegt hij, dit onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet.
Ik ben er vrij zeker van dat het in de database zit, aangezien het ook bij phpbb3 is, het probleem deed zich voor ergens bij phpbb2.0.22 (niet bij installatie ofzo hoor)
Dus mss ontbreekte er een tabel

Maar dat ook al niet

Raaarrr, maar dit had je al met phpBB2?